ПРОВІДНА СИЛА

ПРОВІДНА СИЛА

Іноді я приходжу туди, де мене не люблять, де мені не раді, і роблю свою роботу. Тому що в мені є лють. І вона набагато сильніша, ніж все інше.

Це досить руйнівна енергія, але, як не дивно, я навчився балансувати, побудувавши клітку з моралі. Я не завдаю шкоди іншим людям, поки вони цього не заслуговують.

Відповідно, у мене немає сумнівів, у мене є рух.


Що потрібно чітко усвідомлювати тобі як творчій людині?

1. Потрібно виганяти зі своєї свідомості кожне «хтось краще, ніж ти». Слід пам'ятати: кожна людина, яка робить щось краще, ніж ти, здатна тебе цьому навчити. Досить тільки розібратися з внутрішньою гординею. Дуже по-дурному виходить, якщо тебе деморалізує чужий успіх. Чужий успіх це головний принцип живильної системи.

Кожен успіх витканий з помилок і невдач. Коли здається, що все безнадійно важливо пам'ятати, що це трапляється з кожним. Значить, час вивчити ситуацію, зрозуміти, що сталося. При цьому важливо бути безжальним і мудрим. У мудрості багато жорстокості.

2. Не працюй в невигідних для себе станах. Неважливо, прийшли вони зсередини або ззовні. Зрозумій, в якому емоційному стані тобі точно не можна підходити до роботи або звідки взяти сили, якщо працювати все ж потрібно.

3. Ти не можеш бути краще за всіх. Тому не варто намагатися бути краще, ніж всі. Будь гарний в тому, чим ти займаєшся. Максимально гарним.


Проекти: storytelling на практиці

Я беру за основу ті ідеї, які будуть актуальні для суспільства. Я не беру занадто вузькі й дуже особистісні теми, тому що мені не хочеться виносити на суд людей свої самокопання. Мені цікаво декларувати цінності.

Я обрав тему батьківства, тому що вважаю, що вона висвітлена дуже слабко. Якщо тема материнства розкрита в сотнях, тисячах творів, то тема батьківства в десятках.



Я вважаю, що проєкт це зрозуміла, кінцева форма донесення думки. Це дуже правильна втеча від безладного і хаотичного процесу споживання контенту, який на сьогодні присутній в Інтернеті.

Проєкт відразу приводить тебе в якусь певну форму взаємодії з матеріалом, як автора, так і глядача. Тож можна сказати, що якщо між глядачем і автором якась прірва, і ти з одного берега щось кидаєш, а глядач щось ловить, то проєкт це місток / мотузкові сходи / бетонний міст, який з'єднує вас.

Крім того, мені здається, що проєкт це цікавий процес, в якому ти швидше розвиваєшся, ніж в щоденній фотографічної практиці.

Куди краще видавати книгу, присвячену якомусь проєкту, ніж робити збірку romantic collection 2018. Тому що це більше схоже на корпоратив, ніж на повноцінну роботу. Ось чому проєкти цікаві.
The Retuses

Записала: Інга Гезалян